torsdag 21 januari 2010

Planeringar

En planerad resa till Frankrike ligger på min agenda inom det närmaste, vecka 8 åker Krille och jag till Franska Grenoble. Mycket som ska planeras innan så allt klaffar när vi väl är där. Krille i sin tur åker till Indien på Söndag. Elenor är lite irriterad att inte hon får komma med ;). Men den som väntar får sitt så småningom. Vecka 12 får ju hon och sin syster följa med till Grenoble. Men visst - Allt har sin tid och plats -. Vecka 8 kommer jag och Krille mysa och även få en privat guidning över Grenoble, se på tänkbara hus, se brukshundsklubben, flickornas skolor (antagligen blir de även inskrivna om det är dessa som faller oss i smaken)vecka 12 går ju hela flyttlasset till Frankrike. Men måste ju säga att det har varit en enorm påfrestning så här långt så givetvis inser jag att allt kan hända innan vi väl är där.
Men livet i sin helhet är ju inte helt lätt det är ju en levande berg och dalbana.


Många kramar till er andra
Ps, Bell och jag fick 184p på Lydnaden.

Inga kommentarer: